Det er litt fremgang i prosjekt Toyletta.
Selve Polettadelen er tømt og nesten klargjort for lekkasjesøking og glassfiberstøping. Alt av interiør er tatt ut og godt merket, bare litt gulv igjen inni, vi tenker å prøve oss på glassfiberstøping i helgen.




Som en ivrig men ikke så flink bilskrenser, så har jeg litt erfaring med å støpe knekte karrosserideler fra før, så dette får vi nok helt fint til.
Sjølve Hiakken har fått en god service med noe nye deler, så motoren burde fungere fint, men vi mangler kompresjon på sylinder 3…


Selv om dette er det nye blant miljøbilene, å kjøre på 3 sylindre, så er ikke dette noe vi er særlig interessert i å drive med. Iallefall ikke når det betyr at vi da har ca 37 hester igjen å gå på. Så da er det frem med albufett og slite av toppen. Vi håper det går an uten å måtte ta ut motoren.

Har også funnet en lekkasje i bremsesylinderen, så da blir det å finne en ny eller ett repsett som passer.
Så nå ligger det meste i førerhytten løst rundtom.
Var forresten innom Triconor på Alnabru med startmotoren som var dårlig. Han bare fant en ny til oss, så da var det ett problem vi aldri mer skal tenke på.
